Ђак генерације
Школска 2016/2017. година
Марко Миловановић
Школска 2015/2016. година
Нађа Милентијевић
Школска 2014/2015. година
Далибор Поповић
Школска 2013/2014. година
Стефан Димић
Школска 2012/2013. година
Андреја Стојчевски
Школска 2011/2012. година
Лука Дамњановић
Школска 2010/2011. година
Александра Милосављевић
Школска 2009/2010. година
Александра Вукосављевић
Школска 2008/2009. година
Никола Милосављевић
Владислав Прешић
Школска 2007/2008. година
Милица Јовановић
Школска 2006/2007. година
Марко Вучковић
Школска 2005/2006. година
Сандра Живановић
Школска 2004/2005. година
Катарина Николић
Александра Гроздановић
Школска 2003/2004. година
Милош Јовановић
Школска 2002/2003. година
Растко Биорац
Школска 2001/2002. година
Мирко Спасојевић
Владимир Цветковић
Школска 2000/2001. година
Иван Николић
Школска 1999/2000. година
Соња Ђурић
Школска 1998/1999. година
Јелена Голубовић
Данијел Петровић
Школска 1997/1998. година
Маја Милошевић
Каменко Братковић
Дарко Јовановић
Ивана Мишић
Школска 1996/1997. година
Олгица Врндић
Марија Ђорђевић
Слађана Станковић
Школска 1995/1996. година
Ненад Павловић
Наташа Радивојевић
Владимир Пајић
Школска 1994/1995. година
Предраг Огњеновић
Александар Пајић
Школска 1993/1994. година
Иван Јанковић
Срђан Рајковић
Стручни актив за развојно планирање школе (РПШ)
Стручни актив за развојно планирање школе доприноси повезивању свих интересних група и стварању услова за њихово учешћу у развојном планирању; доприноси успостављању партнерских односа између школе и саветника за развој школе, постизању договора о даљој сарадњи што подразумева утвђивање конкретних обавеза и одговорности обе стране; анализира потенцијале и слабости школе, предлаже потребе и приоритете развоја школе; припрема нацрт Развојног плана школе на основу прикупљених података и урађених анализа за наредни трогодишњи период; припрема нацрт акционог плана за реализацију приоритета развојних циљева и задатака планираних за сваку годину на почетку школске године; прати реализацију развојног плана и подноси извештај школском одбору једанпут годишње са предлогом мера; сарађује на изради Годишњег плана рада школе ради усклађивања годишњег плана са развојним планом школе; доприноси одлучивању о циљевима и приоритетима развоја школе; предлаже нове боље и реалније критеријуме за вредновање и оставривање постављених циљева; доприноси одређивању носиоца планираних активности, критеријума успеха, начину и вредновању процеса и задатака; учествује у самовредновању квалитета рада установе; обавља и друге послове по налогу директора, просветног саветника и Школског одбора.